خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

اسرائیل هرگز تا این حد از انزوا خارج نشده بود/ روی توافق با فلسطینی‌ها کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۶۳

رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی خبری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در آستانه امضای توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با اسرائیل، در نشستی خبری با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کرد. 

ترامپ در این نشست خبری گفت: «بسیاری از کشورها با من توافق می‌کنند. با پادشاه عربستان حرف زدیم و اتفاق‌های مثبتی می‌افتد. مسأله در حال حاضر صلح در خاورمیانه است. دهه‌هاست که قتل و خون در خاورمیانه روی داده است».

وی گفت: «ما از راه درستی وارد این مسأله شدیم. این مسأله برای فلسطینیان هم بسیار خوب است. ما روی توافق با فلسطینی‌ها کار می‌کنیم».

ترامپ طی اظهاراتی مضحک مدعی شد: «اسرائیل صلح می‌خواهد. آن‌ها در پی جنگ نیستند. آن‌ها ملتی از منظر نظامی بزرگ هستند. من فکر می‌کنم کار نتانیاهو عالی است. حتی نتانیاهو نیز از درگیری خسته شده است».

وی با بیان این‌که اسرائیل هرگز تا این حد از انزوا خارج نشده بود، گفت که انتظار دارد به زودی پنج یا شش کشور عرب دیگر با اسرائیل روابط عادی سیاسی برقرار کنند.

نتانیاهو نیز با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها در این نشست خبری گفت که اسرائیل هرگز خود را منزوی نمی‌بیند بلکه این مقام‌های ایران هستند که انزوا را تجربه می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز