خبرگزاری کار ایران

رهبر انصارالله یمن گفت:

آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۷۰

رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات این کشور و منطقه گفت: «دو کشور عربستان و امارات، پرچمدار نفاق، وابستگی به دشمنان امت و خرابکاری در امت هستند.»

به گزارش ایلنا، «عبدالمالک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات این کشور و منطقه گفت: «دو کشور عربستان و امارات، پرچمدار نفاق، وابستگی به دشمنان امت و خرابکاری در امت هستند.»

وی گفت: «در منطقه به مرحله‌ای رسیده‌ایم که برخی رژیم‌ها در کنار دشمن و علیه پاسداری از مقدسات ایستاده‌اند. دو رژیم مزدور سعودی و امارات امثال آنها در این مرحله برای امت خطر محسوب می‌شوند. این دو رژیم و رژیم آل خلیفه آماده انجام هر گونه توطئه علیه منطقه هستند».

الحوثی افزود: «کسانی که به طور مستمر به پیامبر امت توهین می کنند مرتبط با صهیونیست و سران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل هستند.»

وی با ابراز تاسف درباره تحقق بسیاری از توطئه‌های دشمنان تصریح کرد اقدام امارات و بحرین در زمینه عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اقدامی خصمانه علیه امت است.

الحوثی گفت: «بحرین و امارات با حمایت عربستان، صلح را بهانه کردند تا طرح‌های آمریکا را اجرا کنند و همزمان به نفع آمریکا و اسرائیل جنگ به راه انداختند. آل سعود، امارات و آل خلیفه به آمریکا برای اجرای طرح‌هایش کمک مالی می کنند و رژیم‌های مزدور منطقه نیز اموال خود را به شکلی بسیار سخاوتمندانه به صهیونیست‌ها تقدیم می‌کنند.»

رهبر انصارالله ضمن هشدار درباره خطر سعودی و امارات در منطقه، تأکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید.

رهبر انصار در ارتباط با نشست اخیر اتحادیه عرب گفت: «چیزی که در آنچه "اتحادیه عرب" می‌خوانند، رخ داد، برای فلسطینی‌ها و برای ما عجیب نبود ما بیش از این را انتظار داریم. روند انحرافی این رژیم‌ها بسیار خطرناک است زیرا آن‌ها برای ترویج عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مجاب کردن امت اسلامی برای این کار تلاش‌ می‌کنند.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز