خبرگزاری کار ایران

استقبال سخنگوی ائتلاف بین المللی از کاهش شمار نیروهای آمریکا در عراق

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۴۹

سخنگوی ائتلاف بین‌المللی ماهیت ماموریت این نیروها طی روزهای آینده مشخص و تاکید کرد که ائتلاف از الحشد الشعبی حمایت می­ کند.

به گزارش ایلنا به نقل از بغداد الیوم، «واین ماروتو»، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی امروز -یکشنبه- ماهیت ماموریت این نیروها را طی روزهای آینده مشخص و تاکید کرد که این ائتلاف از الحشد الشعبی حمایت می­‌کند.

ماروتو گفت: «نیروهای ائتلاف بین‌المللی همه تحرکات خود را در حمله برای نابودی داعش در عراق و سوریه با دولت عراق هماهنگ کرده و ماموریت این نیروها در حال حاضر به کمک استشاری و ارائه اطلاعات به نیروهای عراق برای نابودی بقایای داعش محدود می‌­شود.»

وی در ادامه افزود: «نیروهای عراقی در حال حاضر آمادگی کامل را برای شکست گروه تروریستی داعش دارند و نیازی به آموزش نیروهای ما به آنان نیست. آن‌ها فقط به ارائه مشورت نیاز دارند.»

ماروتو گفت: «نیروهای ائتلاف بین‌المللی از الحشد الشعبی حمایت می­‌کنند، زیرا این گروه بخشی از نیروهای عراق است.»

وی درباره کاهش شمار نیروهای آمریکا در عراق گفت که این خبر بسیار خوب است، زیرا این نیروها و نیروهای ائتلاف به درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند و این به مفهوم پیشرفت و موفقیت در توان نیروهای عراق در مقابله با داعش است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز