خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ گزارش داد:

مشارکت یک شرکت آمریکایی در مسدود کردن پایگاه‌‌های اینترنتی در بلاروس

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۳۴

خبرگزاری بلومبرگ از مشارکت شرکت آمریکایی «سندواین» در مسدود کردن پایگاه‌های اینترنتی در بلاروس خلال انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که شرکت آمریکایی «سندواین» مقامات بلاروس را به تکنولوژی بلاک کردن پایگاه‌های اینترنتی این کشور در طول انتخابات ریاست‌جمهوری مجهز کرده است. 

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نمایندگان این شرکت آمریکایی با مقامات بلاروس دیدار کرده و پس از آن تجهیزات لازم را به آنان در مینسک ارائه کردند. 

شرکت سندواین و وزارت کشور بلاروس از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرده‌اند.

به گزارش بلومبرگ، سراسر بلاروس طی انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نهم آگوست شاهد بروز مشکلات اینتنرنتی بوده و به دلیل ضعف اتصال اینترنتی سایت‌ها بارگیری نشد و موتورهای جستجو و یوتیوب کار نکرد و برنامه‌های پیام‌رسان در رایانه‌های سازمان‌های دولتی دچار اختلال شدند. 

صبح روز ۱۲ آگوست، اینترنت همراه و شبکه‌های اجتماعی در مینسک فعال شدند. 

وزارت ارتباطات و اطلاعات بلاروس اظهار داشت که از ۹ تا ۱۱ آگوست به دلیل حملات الکترونیکی متعدد به زیرساخت شبکه‌های اپراتورهای این کشور و وب‌سایت‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی مشکلات فراوانی در دسترسی به خدمات و منابع اینترنتی توسط  مشترکان ثبت شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز