خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

جو بایدن مواد مخدر مصرف می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۷۹

رئیس‌جمهوری آمریکا رقیب دموکرات خود را به استفاده از مواد مخدر متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا «جو بایدن» رقیب دموکرات خود را به استفاده از مواد مخدر متهم کرد.

وی در این‌باره گفت: «به نظرم احتمالا -شاید- مساله مواد مخدر در میان باشد. این چیزی است که من می‌شنوم، یعنی احتمالا مواد مخدر در کار است. نمی‌دانم چطور وضعیت یک نفر از شرایطی آنقدر بد که حتی نتواند یک جمله را درست منتقل کند، تغییر می‌کند».

ترامپ ادامه داد: «شما شاهد برخی از آن مناظره‌ها که شمار زیادی از افراد در آن حاضر بودند را دیدید. منظورم این است که چطور ممکن است یک نفر تا این حد تغییر کند».

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این نیز خواستار آن شده بود که رقیب دموکرات وی پیش از نخستین مناظره ریاست‌جمهوری که برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است، آزمایش مواد مخدر بدهد.

وی در گفت‌وگو با نشریه «واشنگتن اگزماینر» گفت که در ماه مارس گذشته متوجه بهبود ناگهانی عملکرد بایدن در جریان مناظره با «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمانت شده است.
ترامپ هیچ‌گونه شاهدی برای مدعای خود که نشان دهد بهبود عملکرد بایدن مرتبط با استفاده از مواد مخدر بوده است، ارائه نکرد.
بایدن تا کنون در ۱۱ مناظره مقدماتی شرکت کرده است که آخرین در تاریخ ۱۵ ماه مارس مقابل سندرز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز