خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های عبری گزارش دادند:

واشنگتن در آستانه تظاهرات علیه نتانیاهو

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۲۲

رسانه‌های عبری از تصمیم ده‌ها اسرائیلی برای تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن روز سه شنبه در آستانه امضای توافق عادی‌سازی امارات و بحرین خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها اسرائیلی تصمیم دارند روز سه‌شنبه در آستانه امضای توافق عادی‌سازی امارات و بحرین با این رژیم علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن تظاهرات کنند. 

این کانال توضیح داد که تظاهر‌کنندگان اعضای جنبش اعتراضی «آنکسپتبل» هستند که فعالان در سان فرانسیسکوی آمریکا راه‌اندازی کردند. 

تظاهرکنندگان در واشنگتن روز سه‌شنبه با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از توافق عادی‌سازی با امارات و بحرین اعلام خواهند کرد اما در عین حال هدف از این تظاهرات ابلاغ این پیام به سراسر جهان است که وضعیت موجود قانونی نیست زیرا توافق را نخست‌وزیری امضا خواهد کرد که مرتکب جرایم کیفری شده و جایگاه اسرائیل را به خطر انداخته است. 

تنظیم‌کنندگان این تظاهرات اعلام کردند: «از سراسر آمریکا و جهان خواهیم آمد تا تاکید کنیم که نخست‌وزیر متهم نمی‌تواند به سمت خود ادامه دهد.» 

آن‌ها افزودند که ما از صلح و سازش با امارات حمایت می‌کنیم اما نخست‌وزیر نمی‌تواند کار خود و بدون مشورت با هر  مقام دیگر مقدمات سیاسی را انجام دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز