خبرگزاری کار ایران

فوربس:

ترامپ طی ماه‌های گذشته صدها میلیون دلار از ثروت خود را از دست داده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۹۱۰

شریه فوربس فهرست ثروتمندترین افراد جهان در حال حاضر را منتشر کرده و نوشته است که این «ابرثروتمندان» طی دو ماه گذشته ثروتمندتر هم شده‌اند. در همانحال، رئیس‌جمهوری آمریکا صدها میلیون دلار ثروت خود را از دست داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، نشریه فوربس فهرست ثروتمندترین افراد جهان در حال حاضر را منتشر کرده و نوشته است که این «ابرثروتمندان» طی دو ماه گذشته ثروتمندتر هم شده‌اند. در همانحال، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا صدها میلیون دلار ثروت خود را از دست داده است.

به نوشته این نشریه، ارزش کل دارایی ۲۵ فردی که در رده اول ثروتمندان جهان قرار دارند طی دو ماهه گذشته روی هم ۲۵۵ میلیارد دلار بیشتر شده است.

در حال حاضر، ارزش کل دارایی این ۲۵ نفر به یک و نیم تریلیارد دلار می رسد و حدود ۱۶ درصد کل دارایی میلیاردرهای جهان را تشکیل می‌دهد.

به نوشته این نشریه، ثروت دونالد ترامپ، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به سال گذشته ۶۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. موقعیت ترامپ در میان ثروتمندان جهان هم ۶۴ پله تنزل کرده و او در رده ۳۳۹ قرار گرفته است.

علت اصلی کاهش ثروت ترامپ، تنزل ارزش مستغلات و اماکن تفریحی در نتیجه شیوع ویروس کرونا بوده است.

دونالد ترامپ در بخش مستغلات و اماکن تفریحی فعالیت دارد اما پس از انتخاب به ریاست جمهوری طبق مقررات ارتباط خود را با فعالیت‌های تجاری قطع کرده و آنها را به گروهی از افراد معتمد سپرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز