خبرگزاری کار ایران

ترامپ بار دیگر بولتون را «احمق» خواند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۷۱

رئیس‌جمهوری آمریکا با توهین مجدد به مشاور امنیت ملی سابق خود به دلیل سخنانش در مورد نامه‌های رهبر کره‌شمالی، وی را احمق خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با توهین مجدد به «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق خود به دلیل سخنانش در مورد نامه‌های «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی، وی را احمق خواند.

دونالد ترامپ در توییتر نوشت: «اخیرا شنیده ام که این جان بولتون دیوانه در مورد این واقعیت صحبت می‌کند که من در مورد "نامه‌های عاشقانه از کیم جونگ اون" بحث کردم، انگار که من آنها را این‌گونه می دیدم. طبیعتاً این فقط کنایه بود. بولتون چنین احمقی بود».

ترامپ و رهبر کره‌شمالی بارها به یکدیگر نامه های ارسال کردند. محتوای آنها مخفی نگه داشته می شود اما رئیس جمهور ایالات متحده آنها را «نامه‌های زیبا» خواند و یک بار گفت که او و کیم عاشق یکدیگر شده‌اند».

نخستین دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ برگزار شد که در آن دیدار در مورد اقدام‌هایی برای عادی‌سازی روابط و خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی توافق کردند. جلسه دوم آنها در هانوی در فوریه ۲۰۱۹ بی‌نتیجه ماند. علاوه بر این، آنها بعداً به طور کوتاه در مرز دو کره دیدار کردند. سپس ترامپ اولین رئیس‌جمهوری آمریکا شد که از کره‌جنوبی قدم به کره‌شمالی گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز