خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تیراندازی در نزدیکی تورنتو/ تحریم ۴ مقام کلیدی ونزوئلا از سوی آمریکا/ رهگیری بمب‌افکن‌های هسته‌ای آمریکا توسط جنگنده‌های روسیه

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۸۷

تیراندازی در نزدیکی تورنتو، تحریم ۴ مقام کلیدی ونزوئلا از سوی آمریکا و رهگیری بمب‌افکن‌های هسته‌ای آمریکا توسط جنگنده‌های روسیه ازجمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر بریتانیا گفت که کشورش برای تمامی نتایجی که ممکن است از مذاکرات تجاری برگزیت به دست بیاید آماده است.

- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تایید دسترسی به یکی از دو سایت مورد نظر در ایران و برنامه‌ریزی برای نمونه‌برداری از مکان دوم در ماه جاری خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای بی‌اساس و اثبات‌نشده مقام‌های واشنگتن مبنی بر تلاش ایران، چین و روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا، تاکید کرد که ما تمایلی به مداخله در امور کشورهای دیگر نداریم.

- وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چهار مقام ونزوئلا از جمله رئیس شورای ملی انتخابات این کشور خبر داد.

- صربستان همزمان با برگزاری گفت‌وگوها با کوزوو در واشنگتن با انتقال سفارت خود در سرزمین‌های اشغالی به بیت‌المقدس موافقت کرد.

- مشاور امنیت ملی آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران، روسیه و چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات ایالات متحده متهم کرد.

- وزیر خارجه آمریکا که کشورش در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران با شکست و انزوایی سنگین رو‌به‌رو شده است، مدعی شد که واشنگتن اجازه لغو این تحریم‌ها را نخواهد داد.

- در جریان تیراندازی در خانه‌ای در نزدیکی تورنتو، پنج عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از درز گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص ایران به رسانه‌ها انتقاد کرد.

- جنگنده‌های روسیه، بمب‌افکن‌های هسته‌ای آمریکا را در نزدیکی مرزهای روسیه رهگیری کردند.

- ائتلاف سعودی مدعی شد که یک فروند پهپاد که توسط نیروهای یمنی بمب‌گذاری شده بود را قبل از رسیدن به هدف در آسمان یمن منهدم کرده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به پرونده مسمومیت منتقد کرملین، گفت که واشنگتن باید با جدیت به این پرونده مشکوک نگاه کند.

- گزارش یک اندیشکده آمریکایی حاکی از آن است که کره‌شمالی در حال آماده‌ شدن برای آزمایش موشک میان‌برد از یک زیردریایی است.

- یک کارشناس رسانه نظراتی را در مورد بازگشت بایدن به برجام بیان کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز