خبرگزاری کار ایران

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد:

سرمایه‌گذاری رژیم صهیونیستی بر عادی‌سازی روابط با بحرین، عمان و عربستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۴۰

دستگاه اطلاعاتی اسرائیل به این نتیجه رسیده که عادی‌سازی روابط با امارت راه را برای توسعه همکاری میان این رژیم و سه کشور عرب دیگر، به‌ویژه در حوزه امنیت و تجارت، باز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آف اسرائیل، دستگاه اطلاعاتی اسرائیل به این نتیجه رسیده که عادی‌سازی روابط با امارت راه را برای توسعه همکاری میان این رژیم و سه کشور عرب دیگر، به‌ویژه در حوزه امنیت و تجارت، باز می‌کند. 

تایمز آف اسرائیل با استناد به سندی که به دستش رسیده گزارش داد که توافق عادی‌سازی با امارات فرصت همکاری را میان تل آویو با سه کشور عربی دیگر که به احتمال زیاد سلطنت‌نشین عمان، بحرین و عربستان سعودی باشند، فراهم می‌کند.

در این گزارش ۱۱ صفحه‌ای آمده است که چالش‌های پیش روی اسرائیل و عربستان سعودی مشابه یکدیگر بوده و این امر امکان همکاری میان دو طرف در زمینه نظامی و اطلاعاتی را فراهم می‌کند. 

همچنین بنا گزارش مزبور، عادی‌سازی روابط با امارات می‌تواند امکان همکاری میان عربستان و رژیم صهیونیستی را در زمینه‌هایی چون تجارت، گردشگری و اقتصاد باز کند. 

تایمز آف اسرائیل گزارش داد که بحرین و عمان نیز از دیگر گزینه‌هایی هستند که رژیم صهیونیستی بنا دارد در آینده برای عادی‌سازی روابط بر روی آن سرمایه‌گذاری کند، به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و امنیتی. 

عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و امارات با محکومیت گسترده‌ای از سوی کشورهای مسلمان و همچنین فلسطین همراه بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز