خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کرملین:

مسکو آماده تعامل همه‌جانبه با برلین برای روشن شدن وضعیت ناوالنی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۵۷

سخنگوی کرملین از آمادگی مسکو برای تعامل همه جانبه با برلین در راستای روشن شدن وضعیت رهبران مخالفان روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، کرملین اعلام کرد که روسیه برای روشن شدن وضعیت «الکسی ناوالنی» رهبر مخالفان روسیه آماده تعامل همه جانبه با آلمان است؛ اما برلین تاکنون به درخواست رسمی مسکو که پیش از این ارسال شده است، پاسخی نداده است.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در این خصوص به خبرنگاران گفت که به طور کلی تأیید می‌کنیم که آماده تعامل کامل و تبادل اطلاعات در مورد این موضوع با آلمان هستیم.

پسکوف در پاسخ به این پرسش که کرملین چگونه به بیانیه برلین واکنش نشان می‌دهد، گفت که در حال حاضر نمی‌توانیم پاسخی صحیح به بیانیه اعلام شده بدهیم.

سخنگوی کاخ کرملین تصریح کرد که قبل از انتقال بیمار به برلین، مطابق با تمام استانداردهای بین المللی، یک سری کامل از آزمایشات در کشور ما انجام شد و هیچ ماده سمی‌ای شناسایی نشده بود.

وی یادآوری کرد که دادستانی کل روسیه درخواست رسمی را به طرف آلمانی ارسال کرده است و امیدوار است که یک پاسخ رسمی ارائه شود. پزشکان ما نیز به طور رسمی پیشنهاد تبادل داده را ارائه داده‌اند و متأسفانه هنوز پاسخی از سوی همکاران آلمانی خود دریافت نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز