خبرگزاری کار ایران

کامالا هریس:

ترامپ بی‌کفایت و بدخواه است/ وجود نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا قابل انکار نیست

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۶۲

یار انتخاباتی کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را بی‌کفایت خوانده و از سیاست‌های وی به ویژه در مدیریت بحران کرونا به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «کامالا هریس» یار انتخاباتی «جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را بی‌کفایت خوانده و از سیاست‌های وی به ویژه در مدیریت بحران کرونا به شدت انتقاد کرد.

وی گفت که چیزی که باید درباره کرونا بدانیم این است که این بیماری بی‌امان است؛ نمی‌توان آن را با توئیت متوقف کرد. شما نمی‌توانید حواس مردم را پرت کنید و این ویروس ناگهان از بین برود.

یار انتخاباتی بایدن افزود که شاهد استیصال شمار زیادی از آمریکایی‌ها هستیم. برخی از خانواده‌ها در خودرو‌های خود می‌خوابند و برای دریافت غذا در صف‌های طولانی می‌ایستند. بسیاری نمی‌توانند اجاره خود را پرداخت کنند.

هریس با بیان این‌که رئیس‌جمهوری آمریکا مرتکب اشتباهات زودهنگامی شده است، از وی به عنوان فردی بدخواه یاد کرد.

وی افزود که ترامپ در تمامی ابعاد شکست خورده است؛ او ریاست جمهوری را درک نمی‌کند و در حالی که باید به فکر همه مردم باشد، تنها به خودش فکر می‌کند.

هریس با انتقاد از تبعیض نژادی در آمریکا، افزود که نژادپرستی سیستماتیک دراین کشور قابل انکار نیست؛ هرگز با رویکردی انسانی با زندگی سیاه‌پوستان در آمریکا رفتار نشده است. ما برای رسیدن به اتحاد کامل، مسیری طولانی پیش رو داریم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز