خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

آمریکا از تمام تعهدات بین‌المللی شانه خالی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۷۰۸

وزیر رخارجه روسیه اعلام کرد که اقدام‌های اخیر دولت آمریکا گواه آن است که ایالات متحده تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا با هیچ‌گونه تعهدات همه‌جانبه‌ای در ارتباط نباشد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر رخارجه روسیه اعلام کرد که اقدام‌های اخیر دولت  آمریکا گواه آن است که ایالات متحده تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا با هیچ‌گونه تعهدات همه‌جانبه‌ای در ارتباط نباشد.

وزیر امور خارجه روسیه در ادامه گفت: «تحریم‌های فرامرزی به‌خودی خود گواه این امر است. وقتی آمریکا تصمیم می‌گیرد که چون چین محصولات زیادی به آمریکا می‌فروشد و خرید آن از آمریکا خیلی کمتر است، چین خطرناک می‌شود، آمریکایی‌ها محدودیت‌هایی بر واردات کالا از چین وضع می‌کنند».

وی ادامه داد: «وقتی آمریکا تصمیم می‌گیرد که ایران، هر چند تمام مفاد برجام را اجرا می‌کند، بدرفتاری می‌کند (هر چند دیگران اینطور فکر نمی‌کنند)، ایران را تحریم می‌کند. در مورد ونزوئلا نیز همین روند اجرا می‌شود. وقتی آمریکا تصمیم می‌گیرد که نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور آمریکای لاتین «باید تنبیه شود» او را تحریم می‌کند. آمریکایی‌ها بعد از آن به تمام کشورهای جهان دستور می‌دهند که آنها حق ندارند با این کشورها که آمریکا می‌خواهد آن‌ها را در انزوا قرار بدهد، معامله بکنند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز