خبرگزاری کار ایران

کمیسیون امنیت عراق گزارش داد:

فعالیت بقایای خفته داعش در ۴ منطقه استان دیاله

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۳۹۴

عضو کمیسیون امنیت ملی و دفاع پارلمان عراق از فعالیت عناصر تروریستی داعش در چهار منطقه استان دیاله خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه، عضو کمیسیون امنیت ملی و دفاع پارلمان عراق از فعالیت عناصر تروریستی داعش در چهار منطقه استان دیاله خبر داد. 

«عبدالخالق العزاوی»، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق روز گذشته -جمعه- اعلام کرد: «عملیات نظامی اخیر با از بین بردن مخفی‌گاه‌های گروهک تروریستی داعش و هلاکت تعدادی از عناصر جنایتکار آن تاثیر مثبتی در عرصه امنیتی در مناطق گسترده استان دیاله داشته است.» 

العزاوی افزود: «با پیگیری وضعیت امنیتی در استان دیاله شاهد فعالیت بقایای ترویستی داعش در ۴ منطقه از جمله "زور شیخ بابا" در شمال شرق استان هستیم.»

وی تاکید کرد که عملیات تروریستی به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است اما همچنان به دلیل فعالیت عناصر خفته هر از گاهی شاهد این نوع عملیات هستیم. 

العزاوی گفت که نابودی بقایای خفته داعش نیازمند تلاش اطلاعاتی و هماهنگی بین همه سازمان‌های امنیتی است و امنیت استان دیاله به تلاش و حمایت بیشتر نیاز دارد. 

استان دیاله اخیرا شاهد تکرار زنجیره حملات تروریستی در برخی مناطق به دلیل فعالیت عناصر خفته داعش بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز