خبرگزاری کار ایران

سیدحسن نصرالله:

آمریکا بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۱۸

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، موجودیت رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را مهمترین تهدید امروز منطقه دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، موجودیت رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را مهمترین تهدید امروز منطقه دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، گفت که نمی‌توان آمریکا و اسرائیل را از منظر ماهیتی جدا از یکدیگر دانست؛ چرا که هر دو در چارچوب یک سری اهداف مشخص حرکت می‌کنند.

سید حسن نصرالله خطاب به ملت‌های منطقه گفت: اگر می‌خواهید دشمن صهیونیستی را بشناسید، باید تاریخ فلسطین و مهاجرانی را که به فلسطین آمدند، بدانید.

وی تصریح کرد: برای اینکه نحوه تعامل با این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را بدانید، باید تاریخ چند صد ساله فلسطین و باید نقاط قدرت و ضعف آن‌ها را بشناسید.

نصرالله افزود: وقتی که تاریخ آمریکا را مطالعه می‌کنیم، درمی‌یابیم که جنایات وحشتناکی علیه ساکنان بومی و اصیل خود مرتکب شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا یک کشور نژادپرست و وحشی مبتنی بر قواعد ظالمانه و تبعیض نژادی است و از آن انتظار نداریم که حق یا احترام به انسان را به رسمیت بشناسد و به ما درس حقوق بشری بدهد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که آمریکا بزرگترین چالش فراروی ملت‌ها و بزرگ‌ترین تهدیدکننده امنیت و صلح جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز