خبرگزاری کار ایران

اخوان المسلمین مصر: عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی خیانت به مسئله فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۲۱

اخوان المسلمین مصر توافق عادی‌سازی روابط بین امارات و اسرائیل را خیانت به فلسطین و سقوط در باتلاق شوم عادی‌سازی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، گروه اخوان المسلمین مصر امروز -سه‌شنبه- با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کرد که توافق امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، خیانت به مسئله فلسطین و سقوط در باتلاق شوم عادی‌سازی است.

در این بیانیه، تصمیم امارات برای برقراری روابط کامل با رژیم صهیونیستی و تلاش­‌های مداوم برای سقوط بیشتر رژیم­‌های عربی در باتلاق شوم عادی‌سازی محکوم شده است.

اخوان المسلمین تصریح کرد: «این تصمیم خیانت به فلسطین، قدس و مسجد الاقصی و هدر دادن خون شهدایی است که برای رهایی و آزادی کشورشان در طول ده‌­ها سال قربانی شده و هنوز در حال فداکاری هستند. همچنین نقض صریح حقوق قانونی مردم فلسطین بر اساس قانون بین‌المللی است.»

در این بیانیه از ملت‌­های عربی و اسلامی خواسته شده که مخالفت خود را با چرخش به سمت عادی‌سازی با صهیونیست­‌ها و دور زدن جریان مبارزات فلسطین اعلام کرده و ‌‌از ارائه هر نوع حمایتی برای آزادسازی سرزمین و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف دریغ نکنند.

اخوان المسلمین تاکید کرده است که محصول عادی‌سازی روابط با اسرائیل برای رژیم­‌های عربی طی سال‌­های گذشته بدبختی، شکست، ویرانی و وابستگی بوده و  آن‌ها را در گردابی فرو برده که تاکنون نتوانسته‌­اند از آن رهایی یابند.

این گروه با تأکید بر موضع اصولی خود در مخالفت با عادی سازی خاطر نشان کرد که فلسطین و قلب آن قدس و مسجد الاقصی امانتی بر گردن هر فرد مسلمان است و آزادی آن بر عهده همه مسلمانان و همه آزادگان در سراسر جهان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز