خبرگزاری کار ایران

واکنش ائتلاف فتح عراق به توافق عادی‌سازی روابط بین امارات و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۲۴

ائتلاف فتح توافق بین امارات و اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ناس نیوز، ائتلاف فتح روز گذشته -جمعه- توافق از سر گیری روابط بین امارات و اسرائیل را محکوم کرد و از ملت‌ها و کشورهای اسلامی خواست که سران امارات را تحریم کنند. 

در بیانیه ائتلاف فتح آمده است: «امروز زبان‌های باطل گسترش یافته و دست‌هایی بی‌رحمانه علیه آرمان فلسطین داده می‌شود. ائتلاف فتح این اقدام ننگین را محکوم کرده و از مردم امارات و وجدان‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که از حقوق مردم فلسطین که امارات آن را به بازی شطرنج و پلی برای تحقق اهداف آمریکایی خود به حساب مبارزه مردم فلسطین و حقوق تاریخی آن‌ها تبدیل کرده حمایت کنند.»

وی از همه ملت‌ها و کشورهای عربی و اسلامی خواست تا حاکمان امارات و همه کسانی را که دستان کثیف به سمت صهیونیست‌های اشغالگر دراز می‌کنند، تحریم کنند.

ائتلاف فتح همچنین اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل را محکوم می‌کند، زیرا عادی‌سازی به این رژیم زندگی و مشروعیت داده و وجود سرطانی آن را به رسمیت می‌شناسد.

ائتلاف فتح اعلام کرد: «به اسرائیل و امارات گوشزد می‌کنیم که انقلاب پایان نیافته و نسل‌های فعلی و آینده زنده و تسلیم‌ناپذیر هستند و مبارزه ملی فلسطین ادامه دارد و قدس را تنها مومنان مبلغ آزاد می‌کنند.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز