خبرگزاری کار ایران

هشدار حداکثری کانادا برای سفر شهروندان به لبنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۵۵

کانادا هشدار درباره سفر به لبنان را برای شهروندان این کشور به بالاترین سطح رسانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، دولت کانادا با انتشار بیانیه‌ای هشدار درباره سفر به لبنان را به بالاترین سطح رسانده و از شهروندان کانادایی که مایل به سفر به این کشور هستند، خواسته بالاترین سطح احتیاط را رعایت کنند.

در این بیانیه خطاب به کانادایی‌های حاضر در لبنان و افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، آمده است: «به دلیل اوضاع امنیتی لبنان و احتمال حملات تروریستی نهایت احتیاط را رعایت کنید.»

در این بیانیه، مناطق لبنان از نظر میزان خطر ذکر شده و بر همین اساس مناطق جنوبی و شمالی بیروت، مناطق هم مرز با سوریه و مناطق اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی پر خطرتر عنوان شده‌اند.

دولت کانادا درباره سفر به مناطق مذکور به دلیل حضور گروه‌های مسلح، باندهای سازمان یافته جنایی و احتمال آدم‌ربایی و حملات تروریستی بالاترین سطح هشدار را ارائه داده است.

در این بیانیه آمده است: «وضعیت امنیتی در لبنان غیرقابل‌‌پیش‌بینی است و شهروندان کانادایی باید از مسافرت به این کشور خودداری کنند، زیرا خطر برای امنیت شخصی بسیار زیاد است. پس تصمیم سفر به عهده شماست و مسئول حفاظت از خود هستید.»

انفجار مهیبی در چهارم ماه جاری در بندر بیروت رخ داد که تا کنون ۱۷۱ کشته و بیش از شش هزار زخمی و ده‌ها مفقود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز