خبرگزاری کار ایران

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب غزه

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۴۳

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران اهدافی در نوار غزه کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در جنوب شهر غزه را هدف قرار داده‌اند.

در همین حال، برخی منابع نیز تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی با چهار موشک زمینی کشاورزی را در اطراف فرودگاه بین‌المللی غزه در شرق رفح بمباران کردند.

نظامیان اسرائیلی مستقر در نوار مرزی باریکه غزه نیز اقدام به تیراندازی به سمت یک برج دیده‌بانی مقاومت در مرکز نوار غزه کردند.

از سوی دیگر، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک برج دیده بانی مقاومت فلسطین در شرق استان مرکزی در نوار غزه را هدف قرار داد.

این حملات تلفات جانی نداشته اما خسارت‌های سنگینی به بار آورده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی، اقدام به بمباران مناطقی در باریکه غزه کرده است.

ازسرگیری بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی یکی از شیوه‌های مقاومت مردمی فلسطینیان در نوار غزه است که به شدت رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان را به ستوه آورده است.

ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی به سبب عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تفاهمات آرام‌سازی اوضاع ازسرگرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز