خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی‌های گسترده در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۹۲

ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی، منجر به آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی، منجر به آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه شده است.

رسانه‌های عبری زبان از وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به سبب ارسال بالون‌های آتش‌زا از سمت این باریکه خبر داده‌اند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که تاکنون ۲۰ آتش‌سوزی گسترده در این شهرک‌ها به وقوع پیوسته است.

فلسطینیان به خاطر عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تفاهمات آرام‌سازی اوضاع در نوار غزه و ادامه محاصره این باریکه و تجاوزات علیه ساکنان آن، از چند روز پیش راه‌اندازی بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفته‌اند.

طبق توافق مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تحت نظارت مصر و سازمان ملل برای آرام‌سازی اوضاع در غزه، قرار بود این رژیم در قبال توقف ارسال بالون‌های آتش‌زا و تظاهرات‌های بازگشت در مرزهای غزه، محاصره این منطقه را کاهش داده، گذرگاه‌ها را بازگشایی کند و سد راه ورود کالا و کمک‌های بشردوستانه به این باریکه نشود، اما با وجود شیوع کرونا در اراضی اشغالی و نیاز مبرم فلسطینیان به دارو و مواد بهداشتی، این رژیم همچنان از عمل به این تفاهمات شانه خالی می‌کند.

مقاومت فلسطین نیز اخیرا تهدید کرده که در صورت ادامه وضعیت کنونی، به هیچ وجه سکوت نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز