خبرگزاری کار ایران

تاکید مجدد ترامپ بر لزوم بازگشایی مدارس در پاییز

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۸۸

به‌رغم مطالعات جدید مبنی بر ابتلای حدود ۱۰۰ هزار کودک به ویروس کرونا در دو هفته پایانی ماه جولای، رئیس‌جمهوری آمریکا بر لزوم بازگشایی مدارس در پاییز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، به‌رغم مطالعات جدید مبنی بر ابتلای حدود ۱۰۰ هزار کودک به ویروس کرونا در دو هفته پایانی ماه جولای، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بر لزوم بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در فصل پاییز تاکید کرد.

وی در کنفرانسی خبری در خصوص این‌که نتایج  مطالعاتی که توسط آکادمی اطفال آمریکا و انجمن بیمارستان کودکان انجام شده است، چه تاثیری بر دیدگاه وی در خصوص حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس گذاشته است، گفت: «افراد جوان در خطر عفونت شدید یا مرگ قرار ندارند».

ترامپ افزود که به اعتقاد وی کودکان (در برابر کرونا) مصون هستند.

وی با اشاره به وضعیت کودکان در برابر کرونا گفت: «به اعتقاد من، عمدتا، آنها عملکرد خوبی دارند. آنها به راحتی مبتلا نمی‌شوند. آنها به طور سخت بیمار نمی‌شوند. بر اساس گفته‌های افرادی که با آنها صحبت کرده‌ام، آنها این ویروس را حداقل به آسانی به دیگران منتقل نمی‌کنند».

این در حالی است که بر اساس یک مطالعه ملی در آمریکا، بیش از ۳۳۸ هزار کودک از ابتدای همه‌گیری کرونا تا ۳۰ ماه جولای به این ویروس مبتلا شده‌اند که این آمار، هشت و هشت دهم درصد از کل موارد ابتلا در این کشور را تشکیل می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز