خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

دموکرات­‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۵۱

رئیس‌جمهوری آمریکا مخالفان دموکرات خود را به تلاش برای سرقت انتخابات ریاست‌جمهوری آینده متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -شنبه- در نشست مطبوعاتی در کاخ سفید مخالفان دموکرات خود را به تلاش برای سرقت انتخابات متهم کرد و گفت: «آن‌ها فقط از طریق کلاهبرداری می‌­توانند در انتخابات پیروز شوند.»

ترامپ گفت: «دموکرات‌ها و در راس آن‌ها ‌نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا کمک­‌های اختصاص یافته به آمریکایی‌­های آسیب‌دیده از پاندمی کرونا و کمک به اقتصاد کشور برای غلبه بر عواقب این بیماری همه‌گیر را گرو می‌­گیرند.»

وی اشاره به اینکه دموکرات‌ها سعی کرده­‌اند بسته جدید کمک­‌های مالی در پرونده­‌هایی از قبیل ارائه مشوق های مالی به مهاجران غیرقانونی و آزادی زندانیان و مهاجران غیرقانونی بازداشت شده را در دستور کار مذاکرات بین کنگره و کاخ سفید قرار دهند، پرسش‌­هایی را درباره ارتباط این پیشنهادات با کمک به اقتصاد آمریکا و مبارزه با پاندمی کرونا مطرح کرد.

ترامپ دموکرات‌­ها را به ارائه برنامه‌­های چپ‌گرایانه افراطی که ارتباطی با ویروس چینی ندارند متهم و تاکید کرد که آن‌ها نمی­‌خواهند به مردم کمک کنند.

وی همچنین دموکرات­‌ها را مسئول ارائه تغییرهایی در قوانین ویژه رای‌گیری در انتخابات آینده دانست که راه را برای دستکاری نتایج انتخابات از جمله حذف اقدامات برای تایید هویت رای‌دهندگان، اعتبار امضاها و سازماندهی رای از طریق پست باز می­‌کند.

ترامپ در ادامه افزود: «آیا می‌دانید پشت پرده این ماجرا چیست؟ این کلاهبرداری است و آن‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند زیرا این تنها راه پیروزی آن‌هاست.»

این اظهارات به دنبال شکست کاخ سفید و کنگره برای دستیابی به توافق در مورد بسته جدید کمک‌­های مالی با هدف حمایت از اقتصاد امریکا که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته مطرح شده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز