خبرگزاری کار ایران

ترور یکی از سربازان کمربند امنیتی در شمال یمن به دست عناصر تروریستی القاعده

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۱۱

عناصر وابسته به گروه تروریستی القاعده یکی از سربازان موسوم به نیروهای کمربند امنیتی در استان ابین یمن را ترور کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، عناصر وابسته به گروه تروریستی القاعده یکی از سربازان موسوم به نیروهای کمربند امنیتی در استان ابین یمن را ترور کردند.

مرکز رسانه‌ای نیروهای موسوم به کمربند امنیتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «عناصر مسلح گروه تروریستی القاعده به سمت "علی دحه المحوری"، یکی از سربازان  مبارزه با تروریسم در نزدیکی منطقه عکد در شهر لودر واقع در شمال شرق ابین تیراندازی کردند که وی بلافاصله کشته شد.» 

در این بیانیه تاکید شده است که سرباز کشته شده پسر «احمد دحه المحری»، برادر رئیس عملیات لشگر هشتم صاعقه و معاون شورای مقاومت جنوب در استان ابین بوده است. 

نیروهای کمربند امنیتی وعده پیگرد عناصر تروریستی و انتقام خون سربازان را داده‌اند. 

در بیانیه این نیروها تاکید شده است که چنین حوادثی بر عزم  واراده آنان برای تعقیب تروریسم و بازگشت به اصطلاح امنیت و ثبات در منطقه مرکزی استان ابین خواهد افزود. 

گروه تروریستی القاعده در ۲۳ جولای گذشته نیز در دو عملیات جداگانه دو سرباز نیروهای کمربند امنیتی در شهرهای مودیه و الوضیع در شرق استان ابین را ترور کردند.

شهرهای مرکزی استان ابین شاهد فعالیت گروه تروریستی القاعده است و عناصر این گروه هر از گاهی به مواضع دولت مستعفی و نیروهای شورای انتقالی جنوب حمله می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز