خبرگزاری کار ایران

الکسندر زاسپکین:

امیدوارم لبنان بدون فتنه از بحران کنونی خارج شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۱۵

سفیر روسیه در لبنان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود برای خروج این کشور از بحران کنونی بدون ایجاد فتنه ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، سفیر روسیه در لبنان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود برای خروج این کشور از بحران کنونی بدون ایجاد فتنه ابراز امیدواری کرد.

«الکسندر زاسپکین»، سفیر روسیه در لبنان تاکید کرد: «افتخار می­ کنم امروز خدمت دیپلماتیک خود را در این کشور که با از نظر فرهنگی و سیاسی متمایز است، به پایان می ­رسانم.»

زاسپکین افزود: «جامعه لبنان فرهیخته و دارای روحیه بالاست و امیدوارم که از بحران کنونی بدون وقوع فاجعه خارج شوند.»

وی در ادامه تاکید کرد که روسیه به تصمیم‌­ها و قطعنامه‌های سازمان ملل پایند و در کنار مردم لبنان است.

سفیر روسیه تاکید کرد که اظهارات برخی درباره موضع حمایتی مسکو از گروهی در مقابل گروه دیگر در لبنان تاسف‌آور است و من در دو دوره فعالیت دیپلماتیک خود رویکرد منسجم کشورم را ادامه دادم و با همه به طور یکسان همکاری کردم.

وی بر لزوم پایبندی به تصمیم‌­های حاکمیتی سازمان ملل درباره لبنان و ترسیم مرزهای زمینی پیش از مرزهای دریایی تاکید کرد و این خواسته لبنان در برابر اسرائیل است.

سفیر روسیه در پایان ابراز امیدواری کرد که راهکارهای سریع برای خروج لبنان از بحران فراهم شود و فتنه و خرابکاری در این کشور ایجاد نشود و مردم لبنان با هر فرقه و قومیتی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز