خبرگزاری کار ایران

توزیع کمک‌های جدید غذایی ارتش روسیه در سوریه

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۲۵

نماینده مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که نظامیان روس به مناسبت عید توزیع بیش از ۶۰ تن مواد غذایی در استان‌های مختلف سوریه را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «الکسی باتسونکو» ، نماینده مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت: نظامیان روس به مناسبت عید، توزیع بیش از ۶۰ تن مواد غذایی در حدود ۳۰ مرکز مسکونی در استان‌های مختلف را آغاز کردند.

باتسونکو افزود: مقرر شد این بار حجم کمک‌های ارائه شده به مردم افزایش یابد. سبد کمک‌ها شامل برخی مواد غذایی اصلی، غلات، چای و آرد است. وزن هر سبد ۲ کیلوگرم بود ولی اکنون ۴ کیلوگرم است.

روستای «الرستین» در استان لاذقیه یکی از مراکز توزیع کمک است و کاروان روسیه در تقاطع دو خیابان اصلی متوقف می‌شود. خبرهایی مبنی بر اینکه ارتش روسیه به این روستا رسیده، به سرعت در حال پخش است. مقام‌های محلی تاکید می‌کنند که این کمک برای ساکنان محلی کاملاً ضروری است.

«علی عبدالرحیم»، نماینده این روستا گفت: جنگ در اینجا به همه آسیب رسانده، عده‌ای را کشته و عده‌ای را زخمی کرده است، متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها همچنان فقیر هستند و در حال حاضر وضعیت دشواری حاکم است. 

سبدهای غدایی روس در برخی از روستاها در استان‌های حلب، ادلب و حسکه توزیع می‌شود.

طبق اعلام مرکز آشتی روسیه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ عملیات کمک‌های بشردوستانه در سوریه تا پایان ماه جولای انجام و بیش از ۴ هزار تن مواد غذایی، بطری آب و مایحتاج اصلی بین مردم سوریه توزیع شده است.

تیم‌های پزشکی وابسته به وزارت دفاع روسیه به بیش از ۱۳۲ هزار شهروند سوری خدمات ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز