خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز خطاب به ترامپ:

مردم آمریکا از استبداد، دروغ‌ها و نژادپرستی شما خسته شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۱۶

سناتور ایالت ورمانت، به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، شامگاه ‌پنج‌شنبه به اظهارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر واکنش نشان داد. 

ترامپ پیشتر در پیامی توئیتری احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری را مطرح کرده بود.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «انتخابات ۲۰۲۰ با رای‌گیری پستی (نه رای‌گیری غیابی که بسیار خوب است) به نادقیق‌ترین و فریبکارانه‌ترین انتخابات در تاریخ بدل می‌شود. این مایه شرمندگی بزرگی برای آمریکا خواهد بود.»

ترامپ در ادامه گفت: «آیا باید انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند درست، ایمن و بدون خطر رای دهند به عقب انداخت؟»

سندرز در واکنش در پیامی توئیتری گفت: «نه، آقای رئیس‌جمهور. بنا نیست انتخابات را به تاخیر بیندازیم. مردم آمریکا از استبداد، دروغ‌ها و نژادپرستی شما خسته شده‌اند. در سوم نوامبر ۲۰۲۰، دموکراسی دست بالا را خواهد داشت و ریاست‌جمهوری فاجعه‌بار شما به پایان خواهد رسید. خداحافظ.»

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز