خبرگزاری کار ایران

واکنش کمیسیون انتخابات آمریکا به درخواست ترامپ برای تعویق انتخابات

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۱۴

کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا به اظهارات رئیس‌جمهوری این کشور درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا امروز -‌پنج‌شنبه- به اظهارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر واکنش نشان داد. 

ترامپ پیشتر در پیامی توئیتری احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست‌جمهوری را مطرح کرده بود.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «انتخابات ۲۰۲۰ با رای‌گیری پستی (نه رای‌گیری غیابی که بسیار خوب است) به نادقیق‌ترین و فریبکارانه‌ترین انتخابات در تاریخ بدل می‌شود. این مایه شرمندگی بزرگی برای آمریکا خواهد بود.»

ترامپ در ادامه گفت: «آیا باید انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند درست، ایمن و بدون خطر رای دهند به عقب انداخت؟»

«الن وینتروب»، عضو کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا در واکنش به این اظهارات ترامپ در پیامی توئتیری گفت که رئیس‌جمهور نه قدرت و نه بودجه کافی برای به تعویق انداختن انتخابات را دارد. 

وی گفت: «نه، آقای رئیس‌جمهور. شما قدرت تغییر زمان انتخابات را ندارید. چنین کاری نباید انجام بگیرد. ایالت‌ها و محلات از شما و کنگره خواستار بودجه هستند تا بتوانند انتخاباتی ایمن و سالم را برای همه آمریکایی‌ها فراهم کنند. چرا روی این قضیه کار نمی‌کنید؟»

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز