خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات امنیتی در استان دیاله عراق از سه محور

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۲۲۲

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای از آغاز چهارمین مرحله عملیات «ابطال العراق» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الاخباریه، «عبدالامیر کامل الشمری» معاون فرمانده عملیات مشترک عراق امروز -یکشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد چهارمین مرحله از عملیات «ابطال العراق» از یازدهم ماه میلادی جاری در استان دیالی با تفاوت‌های تاکتیکی از مراحل گذشته آغاز شده و بر اساس مراحل ذیل اجرایی شده است:

مرحله اول از یازدهم تا سیزدهم با مشارکت یگان‌هایی از ارتش، پلیس مرکزی، نیروهای واکنش سریع و الحشدالشعبی انجام و شامل اجرای عملیات جست‌وجوی فراگیر و انهدام تعدادی از پناهگاه‌های داعش و نیز ارزیابی مناطق بود.

مرحله دوم از پانزدهم تا بیست و سوم شامل عملیات به کارگیری یگان‌های فرماندهی عملیات دیاله از جمله فرماندهی، سیطره و تعیین مسئولیت و پر کردن خلا‌ها در تمام یگان‌ها به همراه بازگرداندن آوارگان بوده است.

مرحله سوم از امروز آغاز شده و یگان­‌های امنیتی در حال اجرای عملیات از سه محور هستند.

اجرای عملیات در محور اول را نیروهای ارتش، محور دوم نیروهای پلیس و واکنش سریع و محور سوم را نیروهای الحشد الشعبی اجرا می‌­کنند.

وی ادامه داد: «در این مرحله بقایای گروه تروریستی داعش تعقیب و فضای امن برای آوارگان فراهم می‌شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز