خبرگزاری کار ایران

جوزپ بوررل:

ارمنستان و آذربایجان درگیری‌های نظامی را متوقف کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۴۶

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره درگیری‌های نظامی اخیر این دو کشور تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، «جوزپ بوررل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره درگیری‌های نظامی اخیر این دو کشور تلفنی گفت‌وگو کرد.

این خبر را دفتر بوررل طی بیانیه‌ای اعلام کرد.

بنا به بیانیه دفتر مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، جوزپ بوررل با « جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و «زهراب امناتساکانیان» وزیر خارجه ارمنستان به طور جداگانه تماس تلفنی برقرار و درباره درگیری‌های نظامی اخیر دو کشور رایزنی کرد.

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در این تماس تلفنی با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان به خانواده‌هایی در این دو کشور که عزیزان‌شان در درگیری‌های اخیر کشته شده‌اند، تسلیت گفت.

در بیانیه دفتر تصریح شد: «جوزپ بوررل در جریان صحبت‌هایش از هر دو طرف خواست که درگیری مسلحانه را متوقف و از اقدام و اظهارنظری که باعث افزایش تنش شود، اجتناب کنند به ویژه در ارتباط با هرگونه تهدیدهای تازه علیه زیرساخت‌های حساس در منطقه. او همچنین بر این موضوع تاکید کرد که همه بازیگران منطقه‌ای باید به رسیدن به این هدف مسالمت‌آمیز  کمک کنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز