خبرگزاری کار ایران

آژانس امنیت ملی آمریکا:

تضمین امنیت انتخابات نخستین هدف ماست

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۹۹۹

مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که تضمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر نخستین هدف این آژانس است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «بول ناکاسونی»، مدیر آژانس امنیت ملی امریکا (ان‌اس‌ای) روز گذشته -دوشنبه- اعلام کرد که تضمین امنیت و قانونی بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر نخستین هدف این آژانس است.

ناکاسونی تاکید کرد که آمریکا آماده مقابله در صورت حمله سایبری به انتخابات است.

وی گفت: «برای تحق این هدف به اطلاعاتی از دشمنان‌مان دست خواهیم یافت. ما درباره آن‌ها بیش از آنچه که آن‌ها درباره خود می­‌دانند، خواهیم فهمید.»

این ژنرال آمریکایی تاکید کرد که مهم‌ترین اقدام در این مسیر این است که ما در صورت هر نوع تلاشی برای حمله سایبری به انتخابات اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: «اگر ببینیم که دشمنانمان تلاش می­‌کنند در انتخابات  دخالت کنند حتما اقدام خواهیم کرد.»

رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا هیچ اشاره‌­ای به ماهیت اقدامات آمریکا برای پاسخ به حملات احتمالی سایبری در انتخابات نکرد و آن را جز اسرار نظامی برشمرد، اما در ادامه با اشاره به بنیان عملیات استراتژیک آن را دفاع رو به جلو یا نابودی تهدیدات پیش از رسیدن به آمریکا توصیف کرد.

وی گفت که برای تامین امنیت انتخابات به دنبال همکاری با دانشگاه­‌های بزرگ آمریکا است که درباره حملات سایبری پژوهش می­‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز