خبرگزاری کار ایران

جان بولتون:

اجرایی شدن معامله قرن منوط به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۶۸

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه عنوان کرد که اجرایی شدن طرح موسوم به «معامله قرن» منوط به پیروزی رئیس‌جمهوری آمریکا در انتخابات پیش رو است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا روز گذشته -‌پنج‌شنبه- در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه عنوان کرد که اجرایی شدن طرح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده موسوم به «معامله قرن» منوط به پیروزی‌اش در دور دوم انتخابات است. 

وی با اشاره به این طرح که مورد مخالفت مقام‌های فلسطینی قرار گرفته گفت که «معامله قرت تنها در صورتی به موفقیت خواهد رسید که دونالد ترامپ در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود.»

بولتون در ادامه گفت که احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر بسیار پایین است و خاورمیانه برای رسدین به صلح به طرح دیگری نیاز دارد. 

وی در ادامه طی مدعایی طرح ترامپ را اقدامی درست برای رسیدن به صلح در خاورمیانه خواند. 

بولتون در ادامه گفت که ترامپ نه لیبرال‌دموکرات است و نه محافظه‌کار بلکه فلسفه‌ای مخصوص به خود دارد. مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در ادامه گفت که ترامپ درک درستی از وقایع جهان ندارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز