خبرگزاری کار ایران

بیانیه ارتش یمن درباره عملیات نظامی در عمق خاک سعودی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۱۴

نیروهای مسلح یمن بیانیه ای را درباره عملیات نظامی در عمق خاک سعودی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه‌­ای را درباره عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عمق خاک سعودی منتشر کرد.

سریع اعلام کرد: «در راستای دفاع از مردم مظلوم یمن و پاسخ به جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی که آخرین مورد آن جنایت کشتار روز گذشته مردم یمن در استان حجه و نیز در پاسخ به محاصره ظالمانه و مستمر و همزمان با سالروز جنایت تنومه، موشک‌های بالستیک و پهپادهای وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی انجام یک عملیات نظامی گسترده تعدادی از پایگاه‌ها و تاسیسات نظامی و حیاتی دشمن سعودی در مناطق جیزان، نجران و عسیر چون پایگاه‌های نظامی و فرودگاه‌ها را هدف قرار دادند.

سریع در ادامه افزود: «موشک‌های بالستیک و پهپادهای بسیار دقیق نیروهای مسلح یمن همچنین برج مراقبت هواپیماهای جنگی و سامانه‌های پاتریوت  در خمیس مشیط و اهداف نظامی دیگر در فرودگاه‌های ابها و جیزان و نجران را هدف قرار دادند.»

وی در ادامه تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن تاسیسات غول‌پیکر نفتی سعودی در منطقه صنعتی جیزان را نیز به دقت مورد هدف قرار دادند. 

سریع اعلام کرد که این نیروها همچنین تجمع عناصر سعودی و مزدوران یمنی خیانتکار در اردوگاه «تداوین» در استان مارب را مورد هدف قرار دادند که ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. 

سریع تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به دفاع از ملت یمن تا پایان محاصره ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز