خبرگزاری کار ایران

مصر:

صاحبان برخی مشاغل حق نامزدی در انتخابات پارلمان را ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۸۶

کمیسیون ملی انتخابات مصر مشاغلی که صاحبان آن‌ها حق نامزدی در انتخابات پارلمان را ندارند، تعیین کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، کمیسیون ملی انتخابات مصر تاکید کرد مشاغلی وجود دارند که صاحبان آن فقط به شرط استعفا از آن‌ها حق نامزدی در انتخابات پارلمان در ماه آگوست را دارند.

کمیسیون ملی انتخابات افزود: «نیروهای مسلح، پلیس، اعضای اطلاعات کل، نیروهای کنترل اداری، نهادهای قضایی، وزرا ، معاونان وزرا، فرمانداران و معاونان آن‌ها یا رؤسای اعضای نهادهای مستقل یا نهادهای نظارتی فقط در صورت استعفا از سمت خود حق نامزدی در انتخابات ماه آگوست را دارند.» 

در این بیانیه همچنین بر لزوم ارائه گواهی رسمی که بیانگر استعفای داوطلب نامزد انتخاباتی متقاضی باشد هنگام ارائه مدارک ثبت نام تاکید شده است. 

کمیته‌های پیگیری مرکب از کمیسیون ملی انتخابات در ۲۷ دادگاه ابتدایی در سراسر کشور برای دریافت درخواست‌های نامزدی در انتخابات پارلمان تشکیل شده و راس ساعت پنج عصر هر روز به فعالیت خود پایان می‌دهند. 

در دومین روز  ثبت نام نامزدها ۸۹ نامزد، مستقل و حزبی ثبت نام کردند که بر این اساس تا کنون ۳۲۳ نفر داوطلب نامزدی در انتتخابات ماه آگوست هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز