خبرگزاری کار ایران

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد:

ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا جنایت تروریسم دولتی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۲۷

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد در ژنو تاکید کرد که ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران توسط آمریکا جنایت تروریسم دولتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «حسام‌الدین آلا» نماینده سوریه در سازمان ملل متحد در ژنو تاکید کرد که ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران توسط آمریکا تروریسم دولتی است.

وی در ادامه تاکید کرد که استفاده ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و ترکیه از هواپیماهای بدون سرنشین برای مشارکت در تروریسم و انجام حملات نظامی، ناشی از عدم توانایی شورای امنیت در جلوگیری از آنها است.

آلا در جلسه امروز شورای حقوق بشر در ژنو خاطرنشان کرد که تفسیرهایی که این کشورها برای توجیه جنایات خود، چه به بهانه مبارزه با تروریسم و ​​چه به بهانه ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، ارائه می‌کنند، بدعت‌های قانونی هستند که با اصول احترام به حاکمیت کشورها و ممنوعیت استفاده از زور در روابط بین الملل مغایرت دارند.

وی افزود که گزارش‌ها در خصوص دسترسی سازمان‌های تروریستی مرتبط با داعش و جبهه النصره به هواپیماهای بدون سرنشین و استفاده از آنها در سوریه، گواه میزان حمایت از این سازمان‌ها و نقض آشکار مفاد منشور سازمان ملل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز