خبرگزاری کار ایران

شرکت یونایتد ایرلاین ۳۶ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۱۵

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاین، اعلام کرد قصد دارد برای حدود ۳۶ هزار کارمند خود نامه بازخرید داوطلبانه بفرستد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاین، اعلام کرد قصد دارد برای حدود ۳۶ هزار کارمند خود نامه بازخرید داوطلبانه بفرستد.

این شرکت هواپیمایی آمریکایی اعلام کرد که تمام این ۳۶ هزار نفر که ۴۵ درصد از کل کارمندان یونایتد ایرلاین را شامل می‌شوند، بلافاصله از کار اخراج نخواهند شد؛ بلکه همه چیز بستگی به این دارد که چه تعداد از این افراد بسته پیشنهادی شرکت برای بازخرید زودتر از موعد یا ترک موقت خدمت را بپذیرند.

این تصمیم از آن رو گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقاضای سفر در ایالات متحده شدیدا کاهش یافته است.

بعد از انتشار این خبر، ارزش سهام یونایتد ایرلاین سه و سه دهم درصد کاهش پیدا کرد.

قرار است ارائه طرح‌های پیشنهادی به کارمندان برای ترک کار از ابتدای ماه اکتبر آغاز شود. با شیوع گستردۀ ویروس کرونا در ایالات متحده، این شرکت هواپیمایی که مقر آن در شیکاگو است متحمل روزانه ۴۰ میلیون دلار ضرر شده است.

با وجود تلاش‌های بسیار این شرکت در خصوص کاهش هزینه‌ها و جبران ضررهای حاصل از کاهش تقاضای سفر، افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ شرایط دشواری را برای یونایتد ایرلاین رقم زده است.

درخواست پایان کار، برای گروه‌های مختلف کارمندان یونایتد ایرلاین متفاوت خواهد بود. آنطور که مدیران این شرکت گفته‌اند سخت‌ترین شرایط برای مهمانداران است و از حدود ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار نفر از آنها خواسته خواهد شد تا به حضور خود در این شرکت پایان دهند.

این شرکت هواپیمایی همچنین در حال رایزنی با اتحادیه‌های مختلف کارگری است تا بتواند شرایط لازم برای کاهش تعداد کارمندان خود را مدیریت کند.

شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده اوضاع نگران‌کننده‌ای را به وجود آورده است؛ به طوری که در کل جهان، بیشترین تعداد مبتلایان و همچنین بیشترین تعداد جان‌باختگان در این کشور به ثبت رسیده ‌است.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۱۲۰ هزار نفر در سراسر آمریکا به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و از این تعداد زندگی ۱۳۴ هزار و ۳۰۰ انسان نیز به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز