خبرگزاری کار ایران

کنث مک‌کنزی:

در حال حاضر حس مناسبی برای خروج شتاب‌زده ما از عراق وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۲۹۷

فرمانده تروریست‌های سنتکام گفت که به باور او این کشور از نیروهای ایالات متحده و ائتلاف بین‌المللی حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، «کنث مک‌کنزی»، فرمانده تروریست‌های سنتکام، روز گذشته -‌سه‌شنبه- در دیدار با «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق گفت که به باور او این کشور از نیروهای ایالات متحده و ائتلاف بین‌المللی حمایت می‌کند. 

وی پس از دیدار با الکاظمی گفت: «باور دارم که باید به جلو رفت. حس می‌کنم در حال حاضر حس مناسبی برای خروج شتاب‌زده ما وجود ندارد. در این زمینه شکی ندارم.»

مک‌:نزی در اامه مدعی شد: «الکاظمی در حال مذاکره برای کسب اعتماد از گروه‌های مختلف است. او در موقعیت بسیار سختی قرار دارد و باید بهش کمک کنیم.»

رئیس سازمان تروریستی سنتکام ابراز امید‌واری کرد که دیدار مقامات عراقی و آمریکایی که قرار بود این ماه صورت بگیرد، حضوری برگزار شود اما اذعان کرد که ویروس کرونا می‌تواند بر این دیدار‌ تأثیر بگذارد.

وی در ادامه درباره شمار سربازان آمریکایی که در عراق می‌مانند اظهارنظر نکرد، اما گفت که نیروهای عراقی توانایی‌های بسیاری کسب کرده‌اند و به‌تدریج شمار کمتری از نیروهای ائتلاف آنان را همراهی خواهند کرد. 

مک‌کنزی گفت که تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه در هماهنگی با مقام‌های عراقی صورت می‌گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز