خبرگزاری کار ایران

دعوت شورای عشایر سوریه از نیروهای «قسد» برای اتحاد در صفوف ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۷۴۱

شورای بزرگان عشایر و قبایل سوریه از کلیه عشایر این کشور خواست تا به صفوف مقاومت مردمی برای آزادسازی خاک سوریه بپیوندند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الوطن، شورای بزرگان عشایر و قبایل سوریه از کلیه عشایر این کشور خواست تا به صفوف مقاومت مردمی برای آزادسازی خاک سوریه بپیوندند.

این شورا روز گذشته -دوشنبه- با انتشار بیانیه‌­ای بر لزوم اجبار نیروهای داخلی وابسته به اشغالگران برای بازبینی حساب‌هایشان و بازگشت به سوریه اصیل پیش از دست رفتن فرصت و پیوستن به صفوف ارتش عربی سوریه برای ادامه آزادسازی خاک کشور از تروریسم و آشوب تاکید کرده است.

در این بیانیه شبه نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) به عنوان عوامل اشغال آمریکا توصیف و از آنها خواسته شده که در پروژه آمریکایی و تحقق اهداف آنها برای محاصره مردم، جلوگیری از راه حل سیاسی و بازسازی کشور شرکت کنند به ویژه اینکه که اشغالگران کل مردم سوریه را هدف گرفته و سرزمین­‌های بیشتری را اشغال کرده و ثروت استراتژیک کشور را غارت می­‌کنند.

 شورای عشایر تاکید کرده است که ادامه حضور نیروهای قسد خارج از صفوف ملی، آنها را متحمل مسئولیت تاریخی و اخلاقی برای از دست رفتن هر وجب از خاک سوریه می‌کند.

در این بیانیه به نیروهای قسد نسبت به ادامه تخلفات علیه جامعه عربی به دلیل عواقب خطرناک آن برای صلح مدنی هشدار داده شده و بر لزوم توقف جذب افرادی از منطقه با توسل به زور برای حمایت از اشغالگران آمریکایی تاکید شده است.

شورای عشایر سوریه خواستار توجه به دمشق به منظور اتحاد برای آزاد کردن عفرین، جرابلس، راس العین و ادلب از سیطره اشغالگران شده و از همه تشکل­‌ها دعوت شده که منابع حمایت از اشغالگران را تغذیه نکنند و برای اخراج آمریکا و ضربه علیه همه نیروهای غیرقانونی آن، متحد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز