خبرگزاری کار ایران

عریقات:

نشست وزارتی دوشنبه علیه الحاق برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۹۲

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که نشستی عربی برای رایزنی درباره طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی، «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد، که فردا -دوشنبه- نشستی عربی برای رایزنی درباره طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری برگزار می‌شود.

عریقات ابراز امیدواری کرد که در صورت اجرای این طرح به دست رژیم صهیونیستی، کشورهای عربی  در معاهده صلح با این رژیم بازنگری کنند.

وی در ادامه گفت که «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به تماس‌هایش با رهبران جهان ادامه می‌دهد.

وی افزود: «اخیرا عباس هفت نامه شخصی به کشورهای جهان فرستاده مبنی بر این‌که در صورت الحاق ما تمام توافقنامه‌های امضا شده با اسرائیل و آمریکا را به طور عملی لغو خواهیم کرد زیرا این دو تمام تعهدات را انکار کردند؛ مسئله‌ای که دولت اشغالگر باید مسؤولیت‌هایش را طبق کنوانسیون چهارم ژنو بپذیرد.»

عریقات افزود: «بنیامین نتانیاهو بر اساس طرح الحاق می‌خواهد وظیفه تشکیلات را تغییر دهد تا فقط نهادی خدماتی و ابزاری برای ادامه اشغالگری باشد اما این رخ نخواهد داد. همه اینها در چارچوب معامله قرن صورت می‌گیرد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز