خبرگزاری کار ایران

صدور حکم ۳۰ سال حبس برای عنصر تکفیری فرانسوی در دادگاهی در پاریس

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۲۷

دادگاهی در پاریس یک عنصر تکفیری فرانسوی و قطب گروهکی تروریستی در این کشور و از فرماندهان گروه تروریستی داعش را به ۳۰ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، دادگاهی در پاریس روز گذشته -جمعه- «تایلر فیلوس»، عنصر تکفیری فرانسوی و قطب باند تروریستی این کشور و از فرماندهان گروهک تروریستی داعش را دلیل ارتکاب جنایت بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ به ۳۰ سال حبس محکوم کرد.

رئیس دادگاه خطاب به این عنصر تکفیری گفت: «دادگاه تصمیم گرفت حکم حبس ابد برایت صادر نکند، این در حالی است که توان صدور چنین حکم را داشت چرا که در تمام اتهام‌های مطرح شده از جمله اعدام دو اسیر مجرم شناخته شد.»

وی در ادامه افزود: «دادگاه تصمیم به تخفیف حکم به ۳۰ سال جبس گرفته زیرا در نظر دارد نور امیدی برایت باقی گذارد تا به سمت بهتر شدن تغییر کنی.» 

قاضی توضیح داد که فرد محکوم باید دست کم دو‌سوم مدت مجازات را پشت میله‌های زندان سپری کند، یعنی او قبل از حداقل ۲۰ سال زندان هیچ‌گونه آزادی مشروطی نخواهد داشت.

فیلوس یکی از عناصر تکفیری است که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۲ به سوریه رفت. وی همچنین از جمله عناصر تکفیری فرانسوی است که در سوریه کشته نشده و به کشورشان بازگشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز