خبرگزاری کار ایران

حمایت گروهی از مقام‌های دولت جورج بوش از بایدن

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۳۹

گروهی از مقام‌های سابق ستاد انتخاباتی و کابینه چهل و سومین رئیس جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه برای حمایت از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ تشکل تازه‌ای را تاسیس کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، گروهی از مقام های سابق دولت «جورج دبلیو بوش» از حزب جمهوری‌خواه برای حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ تشکل تازه‌ای را تاسیس کرده‌اند.

این گروه حدود ۲۰۰ عضو دارد که شامل مقام‌های سابق ستاد انتخاباتی و کابینه چهل و سومین رئیس جمهوری آمریکا نیز می شود. آنها معتقدند جو بایدن می تواند «عزت را به کاخ سفید بازگرداند».

«کریستوفر پورسل» که در زمان ریاست جمهوری جورج بوش در دفتر روابط عمومی کاخ سفید و وزارت امور خارجه کار می کرد - روز چهارشنبه گفت که بسیاری از همفکران وی خود را جمهوری‌خواه می دانند اما شکست دونالد ترامپ را مهم‌تر از وابستگی حزبی خود تلقی می‌کنند.

این گروه که با ستاد انتخاباتی جو بایدن و سایر گروه‌های جمهوری‌خواه ضد دونالد ترامپ در تماس است می‌گوید به طور مسقتیم با جورج بوش ارتباطی ندارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ در واکنش، این گروه را بخشی از یک «باتلاق» فراجناحی در ساختار قدرت ایالات متحده خوانده است که رییس جمهوری آمریکا همواره وعده «خشک کردن» آن را داده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «ارین پرین» مدیر روابط مطبوعاتی ستاد انتخاباتی رییس جمهوری آمریکا گفته است: «این باز همان باتلاق است که برای برکناری رئیس جمهور منتخب مردم تلاش می‌کند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز