خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی با رهبران جهان «پرخاشگر» و «غیرعادی» است

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۷۵۵

شماری از مقام‌های دولت آمریکا اعلام کردند که وی در گفت‌وگوهای خصوصی‌اش با رهبران جهان رفتارهای انجام می‌داد که نشان‌دهنده عدم آمادگی و همچنین اختلال حواس او بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، شماری از مقام‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کردند که وی در گفت‌وگوهای خصوصی‌اش با رهبران جهان رفتارهای انجام می‌داد که نشان‌دهنده عدم آمادگی و همچنین اختلال حواس او بود. 

بنا به گزارش سی‌ان‌ان، ترامپ طی این تماس‌های تلفنی به برخی از رهبران جهان حمله کرد. یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت که رویکرد ترامپ در قبال رهبران زن جهان «کمابیش سادیستی» بود. بنا به گفته این فرد، رئیس کاخ سفید «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان را «احمق» خوانده و او را متهم کرده که «بازیچه روس‌ها» است. 

ترامپ همچنین «ترزا می»، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا را «احمق» و بی‌فکر خواند. بنا به این گزارش، می از شیوه رفتار ترامپ «دستپاچه و نگران‌» شد، اما مرکل توانست آرامش خود را حفظ کند. 

بنا به گزارش سی‌ان‌ان، یک مقام آلمانی گفت که این تماس‌های تلفنی آنچنان «غیرعادی» و «پرخاشگرانه» بود که دولت این کشور اقدام‌هایی را برای مخفی نگاه داشتن آن و ممانعت از دسترسی شمار زیادی از مقام‌ها به محتوای آن صورت داد. مقام‌های آگاه همچنین گفتند که ترامپ در قبال دیگر رهبران جهان از جمله «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا و همچنین نخست‌وزیر استرالیا نیز روحیه‌ای تهاجمی و قلدرمآبانه از خود نشان داده است. 

بنا به گزارش سی‌ان‌ان، ترمپ بیشترین تماس تلفنی را با «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، داشته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز