خبرگزاری کار ایران

پنتاگون اعلام کرد:

مدرکی دال بر ارتباط روسیه و طالبان در افغانستان پیدا نکردیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۶۳۰

، پس از آن‌که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که روسیه ممکن است برای کشتن سربازان آمریکایی به شبه‌نظامیان طالبان پول داده باشد، وزارت دفاع ایالات متحده گزارش داد که هیچ ادله‌ای برای اثبات این گزارش در دست نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از آن‌که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که روسیه ممکن است برای کشتن سربازان آمریکایی به شبه‌نظامیان طالبان پول داده باشد، وزارت دفاع ایالات متحده گزارش داد که هیچ ادله‌ای برای اثبات این گزارش در دست نیست. 

این در حالی است که طالبان و روسیه این گزارش را مردود خوانده و کاخ سفید نیز گزارش داد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در جریان این مسئله قرار نداشت. 

در آخرین واکنش به این گزارش، «جاناتان هافمن»، سخنگوی پنتاگون، گفت که هیچ ادله‌ای دال بر این‌که چنین ارتباطی میان روسیه و طالبان وجود داشته باشد در دست نیست.

هافمن طی بیانیه‌ای گفت: «وزارت دفاع همچنان به تحقیق درباره احتمال ارتباط نظامیان روسیه و شبه‌نظامیان طالبان علیه نیروهای آمریکایی ادامه می‌دهد. تا به امروز، هیچ مدرک مستدلی در رابطه با این اتهام‌ها پیدا نشده است. با این حال، ما همواره امنیت و ایمنی سربازان‌مان چه در افغانستان و چه دیگر نقاط جهان را بسیار جدی می‌گیریم و همواره اقدام‌هایی را برای جلوگیری از وقوع چنین مسائلی در نظر داریم.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز