خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو مدعی شد:

آماده‌ام با فلسطینی‌ها مذاکره کنم/ معامله قرن به صلح کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۹۷

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که طرح الحاق اراضی کرانه خبری به پیشبرد صلح کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه جوروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته -یکشنبه- مدعی شد که طرح الحاق اراضی کرانه خبری به پیشبرد صلح کمک می‌کند. 

این در حالی است که تاکنون اکثر کشورهای جهان، از جمله اتحادیه اروپا، مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده و آن را ناقض قوانین بین‌المللی خوانده‌اند. 

نتانیاهو همچنین در اظهاراتی بی‌معنا از فلسطینی‌ها خواست تا طرح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا برای خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» را بپذیرند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که آماده است با فلسطینی‌ها دیدار کند. وی در ادامه این مدعای خود افزود: «فلسطینی‌ها را تشویق می‌کنم فرصت دیگری را از دست ندهند و یک قرن دیگر را برای نابود کردن اسرائیل هدر ندهند. آن‌ها باید بنشیند و با حسن‌نیت مذاکره کنند. آن‌ها باید برای مذاکره درباره سازشی تاریخی آماده باشند، که می‌تواند صلح را برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها به همراه داشته باشد. اسرائیل برای چنین مذاکراتی آماده است. من برای چنین مذاکراتی آماده هستم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز