خبرگزاری کار ایران

ایمن الصفدی:

اسرائیل مسئول پیامدهای سخت و دردناک ناشی از الحاق اراضی کرانه باختری است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۸۸

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که امان در پرونده حل درگیری اسرائیل و فلسطین تصمیم‌گیرنده نبوده و به تنهایی مسئول پیشگیری از وخامت اوضاع منطقه نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «ایمن الصفدی»، وزیر خارجه اردن تاکید کرد که امان تعیین‌کننده حل درگیری فلسطین و اسرائیل نبوده و به تنهایی مسئول پیشگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در منطقه و یا حرکت رو به جلو نیست.

الصفدی با اشاره به مسئولیت عربی، اسلامی و بین‌المللی گفت که اردن تمام تلاش ممکن را در این راستا به کار می‌گیرد.

وی تاکید کرد که اردن نقش خود را به طور کامل ایفا می‌کند و اسرائیل مسئول پیامدهای سخت و دردناک ناشی از تصمیم الحاق اراضی فلسطین است.

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تشکیل کشور فلسطین به صورتی که قابل زندگی و ادامه حیات باشد تنها راهکار تحقق صلح، امنیت و ثبات در سراسر منطقه است.

وی برحمایت اردن از فلسطین و صلح عادلانه و فراگیر تاکید کرد و گفت: «برای آینده ­امن‌تر و با ثبات‌تر در منطقه و ایجاد چشم‌انداز سیاسی روشن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

الصفدی تاکید کرد که اجرای طرح الحاق اراضی به مفهوم نابودی راهکار دو دولت و تخریب پایه‌­های عملیات صلح و به تبع، محرومیت همه ملت‌های منطقه از حق طبیعی خود برای زندگی در صلح و امنیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز