خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

کسانی که مجسمه‌ها و بناهای یادبود را تخریب کنند به ۱۰ سال زندان محکوم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۶۷

رئیس‌جمهور آمریکا از صدور مجوز برای دستگیری و تعقیب قضایی افرادی خبر داد که به مجسمه‌ها یا بناهای یادبود این کشور حمله کرده و آن را تخریب می‌کنند.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز -سه‌شنبه- از صدور مجوز برای دستگیری و تعقیب قضایی افرادی خبر داد که به مجسمه‌ها یا بناهای یادبود این کشور حمله کرده و آن را تخریب می‌کنند.

طی تظاهرات هفته‌های گذشته در آمریکا، بسیاری از معترضان این مجسمه‌ها را پایین کشیده‌اند، چراکه آن را یادآور دوره برده‌داری و سرکوب و شکنجه سیاه‌پوستان می‌دانند.

ترامپ در واکنش به این اقدام‌ها طی پیامی توئیتری از صدور فرمانی ویژه برای حفاظت از این مجسمه‌ها و بناها خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام توئیتری خود نوشت: «من به دولت فدرال اجازه دادم هر کسی را که هر گونه بنا، مجسمه یا دیگر اموال فدرال را تخریب یا خرابکاری کند تا ۱۰ سال زندانی کند، طبق قانون حفاظت از یادبود کهنه‌سربازان یا دیگر قوانینی که شاید به این موضوع مرتبط باشند»

وی در ادامه گفت: «این اقدام، فورا عملیاتی می‌شود اما شاید به خاطر تخریب یا خرابکاری که قبلا انجام شده، عطف به ماسبق هم بشود. هیچ استثنایی در کار نخواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز