خبرگزاری کار ایران

کمک مالی ۷۴ میلیون دلاری به کارزار انتخاباتی ترامپ در ماه مه

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۲۸

کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا از جمع‌آوری مبلغ ۷۴ میلیون دلار کمک مالی در ماه مه خبر داد که در مقایسه با رقیب انتخاباتی وی در همین ماه کمتر است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، کمپن انتخاب مجدد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -‌شنبه- اعلام کرد که ترامپ و کمیته ملی جمهوری‌خواهان در ماه مه ، مبلغ ۷۴ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند که از میزان کمک ارائه شده به «جو بایدن»، رقیب انتخاباتی وی در همین ماه کمتر است. 

این مبلغ علاوه بر ۶۱۷ میلیون دلار جمع‌آوری شده در ماه آوریل است و این در حالی است که رئیس‌جمهور برای اولین رویداد اصلی در مبارزات انتخاباتی خود از زمان شیوع پاندمی کرونا آماده می‌شود.

بایدن ، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در ماه‌های اخیر از زمان انتخاب شدن به عنوان نامزد  حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر کمک‌های مالی بیشتری جمع‌آوری کرده است.

بایدن در نظرسنجی‌های عمومی به دلیل دو بحران پاندمی کرونا و ناآرامی‌های داخلی در بیشتر شهرهای آمریکا از ترامپ پیشی گرفته است.

وی به همراه کمیته ملی دموکرات در ماه مه ۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند که بیشترین میزان در طول یک ماه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز