خبرگزاری کار ایران

درخواست پارلمان لیبی از دولت وفاق برای پاسخ به تهدیدهای رئیس‌جمهوری مصر

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۰۰

پارلمان لیبی در طرابلس از دولت وفاق خواست که برای پاسخ به تهدیدهای رئیس‌جمهوری مصر آمادگی کامل داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، پارلمان لیبی در طربلس از دولت وفاق خواست که برای پاسخ به تهدیدهای «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهوری مصر آمادگی کامل داشته باشد.

پارلمان لیبی با انتشار بیانیه‌­ای اظهارات السیسی را محکوم و آن را تهدید مستقیم به استفاده از زور و اعتراف آشکار به قصد تجاوز به امنیت و حاکمیت لیبی توصیف کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که سخنان رئیس‌جمهوری مصر که چند روزی است خود را به عنوان میانجی صلح می‌­داند پر از اشتباه و پایه تهدیدهای وی است.

پارلمان لیبی تاکید کرده است که این کشور هیچ تهدیدی برای امنیت مصر نداشته و این رژیم مصر است که در تجاوز به حاکمیت لیبی و دستاویز قرار دادن امنیت و سلامت اراضی کشور نقش داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «توصیف نیروهای ارتش لیبی به شبه‌نظامیان تروریست توسط السیسی موضوعی کاملا مطرود و غیر‌قابل‌قبول است.»

رئیس جمهوری مصر روز گذشته -شنبه- تاکید کرد که هر نوع دخالت مستقیم مصر در لیبی با مجوز قانونی و بین‌المللی و به منظوربرقراری امنیت در مرزها و آتش‌بس صورت می­‌گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز