خبرگزاری کار ایران

تخریب اردوگاه‌های داعش در جنوب استان کرکوک توسط جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۳۴۶

ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه داعش از حمله و نابودی سه اردوگاه عناصر مسلح این گروه تروریستی در جنوب استان کرکوک با هماهنگی نیروهای امنیتی عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه داعش روز گذشته -شنبه- اعلام کرد که با هماهنگی نیروهای امنیتی عراق سه اردوگاه وابسته به عناصر مسلح این گروهک تروریستی در جنوب استان کرکوک را تخریب کردند. 

در بیانیه ائتلاف بین‌المللی آمده است که حملات هوایی شامگاه جمعه انجام شد و به طور خاص مخفیگاه تروریست‌ها در منطقه «وادی الشای» در استان کرکوک را مرود هدف قرار داد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که این اردوگاه‌ها در مناطق صعب العبور واقع شده بودند.

«مایلز کاگینز»، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی گفت: «نیروهای امنیتی عراق داعش را در منطقه شکست داده‌اند و اکنون طرح‌های تاکتیکی برای مقابله با عناصر این گروه تروریستی دارند.»

کاگینز افزود: «تخریب پناهگاه‌های داعش در این مواضع سرانجام موجب برقراری امنیت در شهرها و روستاهای نزدیک می‌شود.» 

وی با تاکید بر ادامه تعقیب عناصر تروریستی داعش توضیح داد که هر حمله هوایی بنا به درخواست دولت عراق برای کمک به تحقق شکست همیشگی داعش صورت می‌گیرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز