خبرگزاری کار ایران

سفیر آمریکا در کویت:

دست‌یابی به راهکار پایدار برای بحران خلیج فارس کلید برقراری صلح و امنیت در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۹۲

سفیر آمریکا درکویت تاکید کرد که دست‌یابی به راهکار پایدار برای بحران خلیج فارس کلید برقراری صلح و امنیت در منطقه است.

به گزارش ایلنا، «الینا رومانوسکی»، سفیر آمریکا در کویت امروز -یکشنبه- در گفت‌و‌گو با روزنامه الانبا‌ کویت تاکید کرد که دستیابی به راهکار پایدار برای بحران خلیج فارس کلید برقراری صلح و امنیت در منطقه است و واشنگتن به حمایت از تلاش‌های کویت برای دست یابی به راه‌حل پایدار و زودهنگام برای بحران خلیج ادامه خواهد داد.

رومانوسکی گفت که آمریکا به تشویق همه طرف­‌ها برای ورود به مذاکرات جدید به منظور پایان دادن به درگیری موجود تلاش خواهد کرد.

وی از تلاش کویت به رهبری «صباح لاحمد» برای وحدت بین کشورهای این حوزه تقدیر کرد.

سفیر آمریکا در کویت همچنین از ایفای نقش کویت و تلاش‌­های دیپلماسی آن در زمینه حل درگیری‌ها و برقراری صلح تقدیر و اظهار امیدواری کرد که کشورهای دوست به همکاری در چارچوب شراکت استوار در این زمینه ادامه دهند.

رومانوسکی گفت که کویت از تاریخی طولانی در صلح و پذیرش دینی برخوردار است و کشورش به تقویت آزادی‌های دینی در سراسر جهان پاییند است.

وی در ادامه مدعی شد که هدف از تحریم‌­های جدید بر سوریه در چارچوب قانون سزار  آزار مردم نیست و صرفا برای محاکمه دولت «بشار اسد» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز