خبرگزاری کار ایران

مقام صهیونیست:

نتانیاهو ۴ سناریو را به گانتز برای الحاق اراضی فلسطین پیشنهاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۳۵۳

یک مقام صهیونیست اعلام کرد که نخست‌وزیر اسرائیل به وزیر دفاع این رژیم چهار سناریو را برای الحاق اراضی کرانه غربی ارائه کرده است.

به گزرش ایلنا به نقل از القدس العربی، یک مقام آگاه صهیونیست شامگاه گذشته -چهارشنبه- اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل چهار سناریو را به «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم برای الحاق شهرک‌ها ابتدا با ۳۰ درصد اراضی کرانه غربی تا یک اقدام محرمانه پیشنهاد داده است.

نتانیاهو رئیس حزب لیکود و «یاریو لیون»، عضو این حزب با گانتز، رئیس حزب آبی-سفید و «گبی اشکنازی» وزیر امور خارجه اسرائیل و عضو این حزب برای بررسی طرح الحاق اراصی دیدار کردند.

این منبع آگاه درباره جزئیات این سناریوها توضیحی نداد و فقط گفت که این طرح با الحاق ۳۰ درصد اراضی آغاز می‌شود.

وی گفت که نتانیاهو در این دیدار اشاره‌ای نکرد که قصد اجرای کدام یک از سناریوهای ارائه شده را دارد. 

به گفته این مقام صهیونیست، گانتر و اشکنازی تاکید کردند که هر نوع اقدامی برای الحاق اراضی باید در چارچوب عملیات سیاسی گسترده با حضور فلسطینی‌ها باشد نه به عنوان یک اقدام یک‌جانبه.

وی گفت که این دیدار بدون اتخاذ هیچ تصمیم یا پیشرفتی در زمینه تفاهم برای موضوع الحاق پایان یافت و دیدارهای دیگری طی روزهای آینده بین گانتز و نتانیاهو برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز